پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

برای دخترم

سفرنامه

1391/6/16 1:40
نویسنده : lمامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلوووووووووووممممممم

ما بعد از چند روز دور بودن از تهران دوباره به این شهر برگشتیم حدود 19 روز تو سفر بودیم آخه مامانی تصمیم گرفته حسابی از این فراغت تحصیل استفاده کنه .15 روز اول و رفتیم عباس آباد شهر بابا جون حسابی خوش گذروندیم به دیدن فامیلا رفتیم کلی مهمون بازی .به من که کلی خوش گذشت .ناگفته نمونه تو این مدت  حسابی خودمو برا زن عمو نازم الهام جون لوس کردم و کلی اذیتش نمودم.دیگه یه چیز جدید به نام face book ازش یاد گرفتم چه قدر خوش گذشت باهاش......

بدو بیا دنبالم تا بقیه ماجرا وعکسامو ببینی

یک روز هم به اتفاق مامانی و بابایی و عمه ومادر جون و رن عمو رفتیم لاهیجان و چایی و کلوچه خریدیم .

یک شنبه آخرم با هم ناهار رفتیم کلاردشت وحسابی خوش گذروندیم و منم حسابی تو رودخونه آب بازی کردم چه آب خنکی بود.

تو همین موقع ها بود که عزیز جون زنگ زد وگفت که برا دایی ماشین خریدن وقراره به مناسبت رتبه خوبی که تو کنکور اوورده به فامیل شیرینی وشام بدن آخه داییم رتبش 270 تجربی شده و قراره دکتر بشه ایشاالله که موفق بشه.ماهم وسایلو جمع کردیم واز شمال رفتیم اراک زادگاه مامانم و اونجا به من خیلی خوش گذشت وحسابی شیطونی کردم ویه جشن مفصل برا دایی جون گرفتیم.

وبالاخره بعد از 19 روز برگشتیم خونه ومامان حسابی ددری شده ولی داره درس میخونه برا امتحان دستیاری دلش میخواد رشته خوب رادیولوژی قبول شه تا هم به آرزوش برسه وهم کنار من باشه خدایا کمکش کن.

خدایا به من و بابایی و مامانی و همه اونایی که دوستشون دارم سلامتی بده و دلشونو همیشه از عشق وشادی مملو کن

 

من و فاطمه دختر دایی سلیمان

 

من و مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khale
9 مهر 91 23:40
elahiiiiii ghorbooonet berammm delam barat y noghte shooode booood.che dokhmale naziii dari ma...be ghole khodett k migi====))) man eshge khalam jigale khalam nafase khalam azize khalam





بیشتر به ما سر بزن خاله سمیرا جونیییییییییییی
Khale zahra
20 مهر 91 9:44
Slm eshghammmm elahi vasat bemiram midunesti man asheghetam vasat mimiram ghorboone soorate ghashanget fereshteye zibaye mman


مرسی خاله جونم
پری شب
1 آذر 91 8:23
مامانی مهربون بهت تبریک میگم دختر باهوشی داری راستی شما همدان زندگی می کنید


سلام. نه عزیزم تهرانیم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد