پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

برای دخترم

باب اسفنجی

1391/5/8 16:57
نویسنده : lمامانی
576 بازدید
اشتراک گذاری

Klik hier voor meer gratis plaatjes

 

 

 

 

 

Klik hier voor meer gratis plaatjes

 

حلا برو ادامه مطلب تا قضیه من و باب اسفنجی را بفهمی

سللوووووووووووووومممممممممم

ماجرا ازاین قراره که یه روز مامانی تو آشپزخونه مشغول درست کردن عدس پلو برای بنده بودن منم چون حوصلم سر رفته بود تصمیم گرفتم بشینم کارتون ببینم بله کانال پرشین تون کارتون داره فراوون ...از قضا برنامه مورد علاقه من باب اسفنجی را گذاشته بود منم رفتم صندلیمو اووردم جلو تلویزیون نشستم اما چشتون روز بد نبینه تو برنامه یه غول سیاه اومده بود که تمام عروسکا رو میخورد و له میکرد باب هم ترسیده بود من که اینقدر ترسیده بودم گفتم الان از تلویزیون میاد بیرون و منو میخوره یه جیغ بلند زدم وسریع تی وی را خاموش کردم و به سمت مامانم دویدم مامانم بغلم کرد وگفت چیزی نیست کارتونه الکیه وبعد با خودش گفت چرا آخه اینارو برا بچه ها پخش میکنن بعد برام عدس پلو کشید وگفت بریم تلویزیون ببینیم اما من میترسیدم که غوله هنوز باشه میگفتم نه نه ولی مامان دستمو گرفت و رفتیم با هم تلویزیونو روشن کردیم ولی غوله نبود و داشت میس میگ پخش میکرد

Klik hier voor meer gratis plaatjes

با خودم گفتم شاید بابایی غول را کشته آره بابایی زرنگه مواظب منه ...................من دیگه باب اسفنجی نمی بینم...............اما فردا دوباره هوس کردم ببینم ولی مامان و صدا کردم تا کنارم باشه آره خبری از غوله نبود دوباره معتاد باب شدم ولی راستش هنوز میترسم سر و کله غوله پیدا بشه.......................

 

حالا هر بچه ای اذیتم کنه به مامانم میگم برو سی دی باب را بخر که غول توش باشه تا بدیمش به اون بچه بد

 

Klik hier voor meer gratis plaatjes

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 17:57
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
باران قلنبه
16 شهریور 91 1:16
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد