پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

برای دخترم

یک غم بزرگ دارم

1391/6/24 10:20
نویسنده : lمامانی
508 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا باورم نمیشه تو که اینقدر بزرگی تو که این همه خوبی چرا مادرها رو با داغ فرشته هاشون امتحان میکنی.خدایا قلبم تو سینه سنگینی میکنه دوست دارم فریاد بزنم گریه کنم برای دوست خوبم پگاه برای سپهری که خدا فقط تونست 3 تا بهار دوریشو تحمل کنه وسریع بالهای این فرشته رو بهش برگردوند تا به سوی بهشتش پرواز کنه.سپهرم بهشتی بود الان اونجا با دوستاش در حال بازی و شادیه.خوش به حال تو پسرک عزیز ما که خدا اینقدر دوست داره.

خدایا شکرت به خاطر آرامش و صبوری که در دل پگاه قرار دادی.

خدایا مواظب گلای دیگه باش و اجازه بده امانتدار فرشته هات باشیم.

خدایا بهترین تقدیر را برای پگاه وهمسرش رقم بزن

 

 

  روزگارا:

  تو اگر سخت به من میگیری،

  با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

  گرچه دلگیرتر از دیروزم،

  گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

  لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

  زندگی باید کرد...!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخمـــــلی
30 آبان 91 4:32
وای خدای من....................مو به تنم سیخ شد این عکسا رو دیدم.آخه چش بود .........
خدایا بهشون صبر بده بحق 3 ساله مظلومت



عزیزم امیدوارم غم نبینی. تصادف لعنتی تو جاده های غیر استاندارد

مامان آرشیدا قند عسل
30 آبان 91 8:18
دلم لرزید و غمگین شد تمام شادی که بخاطر خوندن شیرین زبونیهای گل دختری در دلم ایجاد شد ازم پرید خدا بهشون صبر بده چرا این بچه که کاملا شاد و سالمه .



عزیزم توی تصادف تو جاده اصفهان به خاطر چاله ای بزرگ تو راه ماشینشون واژگون شد وفقط سپهر عزیز ما به خاطر ضربه به گردن آسمونی شد. برا دل مامانش دعا کنید


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد