پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم

پانته آ نگرانه

1391/7/25 16:40
نویسنده : lمامانی
712 بازدید
اشتراک گذاری

سلوووووووممممممممم

امروز میخواستم برم بیرون به پانی گفتم پیش بابایی بمونه تا من برم برگردم اول کمی بهونه گرفت که منم بیام که براش توضیح دادم نمیشه باید تنهایی برم که راضی شد ولی تا دم در با من اومد وخیلی بهم سفارش کرد که مواظب خودم باشم گفت از تو خیابون رد نشو ماشین تورو میزنه پات خون میاد زود برگرد گرسنه نمونی وایییییییییییییییی قربونت برم تو چقدر نمکی آخهقلب...وقتی برگشتم گفتی مامانی جونی منو ببر آرایشکر میخوام موهامو صورتی کنم آخه موهام خیلی مشکیه ازم بدم میاد تورو خدا.........ماچ

الانم داری کلوچه میخوری دیروز برات کیک خونگی پختم یکم موند قهوه ای سوخته شد میگی مامانی جونی این مثل کیک تو مشکی نشده میگم نه میگی باید بیشتر دقت کنی..........خیال باطل

دخترکم شیرینکم زود بزرگ شو .عسلم نازنینم برا همه با دل مهربونت دعا کن.

 

                           Klik hier voor meer gratis plaatjesدوستت دارم فرشته بانو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا قند عسل
30 آبان 91 8:21
فقط بگم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس



مرسی لطف دارین

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد