پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

برای دخترم

وقت خواب

1391/7/16 23:57
نویسنده : lمامانی
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلوووووووووووووومممممممممم

این روزا نه بهتره بگم این شبا وقتی میخوای بخوابی میگی مامانی جونی برام گصه (قصه)میگی منم میگم چشم وشروع میکنم قصه کدو غلغله زن و میگم و وقتی تموم میشه تو میگی حالا شنگول و منگول وبه همین ترتیب هر چی قصه بلدم برات تعریف میکنم ولی مگه تو راضی میشی تازه شروع میکنی به گریه کردن که مامانی بازم بگو من میمونم چی بگم که به ذهنم میرسه از خاطرات بچگی خودم برات داستان بگم و تو هم با تمام وجود گوش میکنی حتی هیجانی هم میشی  ولی وقتی تموم میشه میگی خب بعد چی شد این جمله مثل یک پتکی میخوره تو سرمکلافه یعنی حا لا حالاها خانم نمیخوابه ومن دوباره از اول برات همه رو میگم خوابهمین دیشب بعد از کلی داستان سرایی گفتم لالا کنیم بسه که تو در جواب من گفتی به این زودی نگو دیره به این زودی نگو بخواب .ا ز خنده مردم قهقههتو شعر آهنگ بدرود گوگوش و به نفع خودت تغییر داده بودی

خلاصه خوابت نمیبره که نمیبره.اوه

 

      Klik hier voor meer gratis plaatjes

عزیزم خوابت همیشه پر ستاره

 

 

راستی هفته بعد داریم میریم عباس آباد چون عمه زهرا خجالتقراره نامزدی بگیره خوش بخت بشه.

 

Klik hier voor meer gratis plaatjes

 

یه خبر خوب دیگه این که داییقلب از دانشگاه اصفهان انتقال دایم به داشگاه شهید بهشتی شدخدا کنه موفق باشه و دکتر خوبی بشه.

 

       Klik hier voor meer gratis plaatjes

 

پانی دخترم برا همه کسانی که دوسشون داری با دل مثل فرشتت دعا کن .

 

 

                   دوستت دارم فرشته بانوقلبماچبغل

 

 

                                           Klik hier voor meer gratis plaatjes

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد