پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم

سوال این روزای پانی در جستجوی خالق

1391/9/1 14:28
نویسنده : lمامانی
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلومممممممممم

دیروز اومدی کنارم آروم روی زانوانم نشستی و با چشماتی قشنگت زل زدی به چشمام وپرسیدی :مامانی جونی شما منو از کجا گرفتی؟

گفتم :یعنی چی مامان ؟

پانی: میگم از کجا منو خریدید اووردید اینجاسوال

من:عزیزم تو رو خدا به من و بابایی هدیه داده گلمقلب

پانی:آها پس خدا منو درست کرده خوشکل کرده بعد داده به شما تا بابا مامان من بشین منم دختر خوب شما بشمماچ

من: آره گلم میدونستی خدا خیلی دوست داره و عاشق بچه هاست

پانی:مامانی جونی خدای مهربون و قشنگ کجاستسوال

من:بوست میکنم میگم همه جا

پانی:مامانی فکر کنم بیشتر تو آسموناست چون از همه بزرگتره .مامانی یک روز بریم ببینمش بهش بگیم دوسش داریمقلبماچ

گلم چه زود این سوالا به ذهن نابت راه پیدا کرده.ماچ

 

دختر همچون برگ گلم دوست دارم. با دل کوچیک ومهربونت برا همه دعا کن.

 

 

دوست دارم فرشته بانوقلبقلبلبخندمژه




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Khale zahra
1 آذر 91 16:28
Ghorbunet eram enghadr malooso konjkavi ejghammmm
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد